Ai invatat cum sa folosesti Facebook si chiar ai ajuns sa-ti faci deja o multime de prieteni, sa obtii o multime de like-uri...si-ti place. A venit apoi randul "surorii" sale mai mici si ai invatat
cum sa folosesti Twitter. Nu te mai poti plange ca nu esti la curent cu noutatile si nici ca nu esti bagat in seama, cu toata armata de Followers dupa tine, atenti la tot ce ai de spus. Acum, draga
cititorule, a venit vremea sa fii si tu in trend cu Google si sa descoperi ce inseamna limbajul codificat +1 Google si de ce nu, sa apelezi la tehnicile de promovare Google+ pentru a-ti face cunoscuta
afacerea.
Poate ca ai auzit deja de Google+ insa nu stii prea bine despre ce este vorba. Din acest motiv, noi cei de la Promovare Social Media ne-am gandit sa-ti oferim drept rasplata ca ne-ai gasit printre
miliardele de pagini web, acest minighid. Vei afla tot ce trebuie sa stii despre Google+, despre ce inseamna postarea +1 Google si nu doar atat. Parerea noastra este ca vei decide chiar sa-ti promovezi
afacerea si de ce nu, sa-ti largesti cercurile de prieteni sau sa gasesti prieteni noi.

Ce este Google+?

Mult mai tanara decat predecesoarele sale care ocupa o buna parte dintre retelele de socializare prezente deja online, Google+ numai ce a implinit varsta de 2 ani. Despre reteaua creata de The Big
Google pentru a contracara dominatia rivalelor sale, deocamdata se stie putin si se vorbeste si mai putin. Cam tot asa cum in urma cu cativa ani se vorbea despre Twitter si pe a carui evolutie nimeni
nu putea sa o prevada.
Departe de a fi un social network comun, banal si ”umbrit” de liderele indiscutabile, Google+ poate fi considerat un fel de coloana vertebrala a tuturor proiectelor initiate de Big G. Ultimul sosit
se pare ca incet dar sigur, se apropie de primele pozitii in clasamentul celor mai tari social networks.

La ce te ajuta promovarea Google+?

Aparut cu 7 ani mai tarziu decat Facebook, o data patruns in acest univers media, vei descoperi o retea cu nimic mai prejos decat omoloagele ei arhi-cunoscute. Fiind un produs creat de Google, nu
trebuie subevaluat nici daca te gandesti ca ti-e suficient un cont pe Facebook si poate pe Twitter...asta ca sa fii in trend.
Mai intai de toate, trebuie sa tii cont ca orice postare pe Google+ este foarte bine indexata de cel mai popular motor de cautare. Prin urmare, daca ai un blog sau un website prin care incerci sa te
promovezi si tii la adevarata valoare a pozitionamentului organic in SERP (Search Engine Results Page), iti convine sa afli cat de curand ”cu ce se mananca” +1 Google.
In plus, alaturi de orice postare a website-ului, poti introduce ”+1”, in modul ca publicul cititor sa poata distribui mai departe fiecare idee, imagine sau produs adaugat. Decizia de a apela la metoda de promovare Google+ are ca rezultat mai mult trafic, adica ma multi ”urmaritori” direct interesati de propunerile tale.

Cuvintele care conteaza...

Ce este +1 Google?

Cu siguranta ca ai observat deja de-a lungul navigarii pe diverse site-uri, butonul +1 Goggle, notat poate cu ”G 1+”. Acest pulsant este considerat raspunsul pe care Google il da popularului ”like”
al retelei lui Zuckerberg si indeplineste in mare, aceleasi obiective. Cu ajutorul acestui ” +1 Goggle”, poti recomanda paginile web sau postarile care-ti plac, atat prietenilor, cat si altor utilizatori care folosesc deja acest gen de servicii.
Desigur ca pentru a ”profita” de G 1+, trebuie sa ai deja un cont Google+ si sa fii conectat. Asa cum bine a intuit gigantul din Mountain View, aceasta functie poate influenta pozitionarea site-urilor in SERP. Spre deosebire de like-urile concurentei, farmecul tehnicii de promovare Google+ consta in relevanta ”+1”, intrucat echivaleaza cu recomandarile persoanelor care au legatura cu
specificul paginii tale prezente pe acelasi social network.

Ce sunt cercurile?

Candva li se spunea prieteni adevarati si ii puteai numara pe degetele de la o mana. In prezent, cu ajutorul unor retele de socializare, conceptul de ”prieten” s-a schimbat, devenind ”cunostinta”.
Cu ajutorul +1 Google vei reusi sa-ti construiesti anumite grupuri, in functie de raportul dintre tine si ei, la fel ca in viata reala (prieteni, familie, cunostinte, etc.).

Ce reprezinta Hangout?

Hangout este o aplicatie ce permite distribuirea live a postarilor tale, catre cercurile de prieteni care te intereseaza, ajutand astfel la promovarea Google+. Impreuna cu alte ”cunostinte” vei putea avea o conferinta on air, fara sa platesti, ce va putea fi vizualizata si de alte persoane. Scopul este sa inveti lucruri noi, sa descoperi si opiniile altora, sa dialoghezi pe o anumita tema, etc.

Dar Stream?

Stream este Timeline-ul sau fluxul de stiri, in care ti se infatiseaza actualizarile ultimelor postari din cercurile tale. Cu noua interfata Google+, acest flux poate fi urmarit pe mai multe coloane, intr-o maniera ordonata, permitandu-ti astfel urmarirea mai usoara a stirilor.

Si acum, este timpul sa faci cunostinta cu Google+

Cum sa-ti creezi un cont?

Crearea unui cont pe Google+ este deja o joaca de copii si daca inca nu te-ai distrat construindu-ti unul, este timpul sa faci primii pasi. Mai intai trebuie sa te conectezi la https://plus.google.com/.
Incepand de la username si password, totul este similar concurentelor sale. Este suficient sa urmaresti instructiunile si gata, contul este pregatit iar tu poti accesa toate serviciile propuse de Big G.

Cum sa-ti creezi o pagina?

Crearea unui profil business pe Google+ iti ofera avantajul de a-ti putea promova afacerea, produsele, serviciile sau brand-ul. Intensificarea traficului pe website-ul propriu iti va permite sa pastrezi legaturi directe cu clientii pe care-i ai deja sau cu cei potentiali.
Daca mergi pe Creeaza o pagina Google+, ai posibilitatea sa selectionezi tipul de activitate specifica afacerii tale. Aici iti va fi cerut sa inserezi numele, adresa web si alte informatii generice sau de contact referitoare la afacerea pe care o detii.

Daca este vorba despre o afacere locala, intrucat un astfel de profil accepta date despre localizare, va trebui sa selectezi dintre optiuni ”Compania locala sau locatia”.

O data creata pagina, iti va fi atribuita o adresa web (URL) corespunzatoare paginii business. Accesul este posibil prin intermediul meniului generat de profilul personal, dupa care vei putea incepe cu primele postari si cu alegerea cercurilor.

Cum functioneaza Google+?

Cum sa-ti gestionezi pagina?

Pentru a-ti gestiona pagina ”ca la carte”, este suficient sa urmaresti indicatiile pe care le-am pregatit in continuare.
Pe pagina de baza vei avea date despre titlu (prima sageata), dupa care urmeaza Tag-ul (a doua sageata) si ce modalitati ai disponibile sa-ti actualizezi pagina prezenta (a treia sageata).

Cum sa postezi pe Google+?

Acum ca ai propria ta pagina, Google te informeaza ca esti conectat cu Gogle+:

De acum incolo, orice actiune vei intreprinde, aceasta va fi directionata dinspre pagina pe care tocmai ti-ai creat-o. Vei putea sa-ti actualizezi postarile, adaugand fotografii, filmulete si continut. Intr-un cuvant, daca scopul tau este promovarea Google+, vei beneficia de toate avantajele acestei retele de socializare.

O data ce ai distribuit postarea, aceasta va putea fi vizualizata de catre toti cei care-ti urmaresc pagina.
Intrucat un singur articol se dovedeste a fi insuficient pentru a descoperi toate ”trucurile” retelei domiciliate in Mountan View, nu-ti ramane decat sa le urmaresti si pe urmatoarele. Iar ca un
prim pas, daca inca nu ne-ai luat-o inainte, inainte sa te folosesti de canalul de promovare Google+, mai ai de creat un cont. Si poate intre timp, pana la urmatorul articol pe aceasta tema, vei mai castiga cateva "like-uri" +1 Google.
Next
This is the most recent post.
Previous
Postare mai veche

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Top